whatsapp phone
top-image

בית אבות גריאטרי

בית אבות גריאטרי "בית להורים"

הכנסת הורה לבית אבות היא בחירה קשה ומלאת אחריות לכל המשפחה. חלק מהאנשים המבוגרים במוסד סיעודי, כגון בית אבות או דיור מוגן, בריאים לחלוטין ומסוגלים להמשיך לטפל בעצמם ולחיות בכוחות עצמם. כאשר אדם מבוגר מאובחן עם מצבים כרוניים רבים הדורשים טיפול רפואי מתמיד ומונעים ממנו לבצע אפילו את המטלות היומיומיות הבסיסיות ביותר ללא סיוע, אנו מדברים עליו כעל "חולה סיעודי".

הטיפול גורם לעומס רגשי וכלכלי עצום על המשפחה כולה. נדרשים מאמצים רבים כדי לשמור על רמת חייו התקינה של הקשיש, וגם על החיים של מי שמטפל בו. לא יתכן שהזקוק לטיפול סיעודי יישאר בביתו, ולכן יש לאתר עבורו בית אבות גריאטרי בו יקבל טיפול מסביב לשעון. בני המשפחה מבינים שהם צריכים להכניס את יקירם הקשיש לטיפול במוסד גריאטרי כמו בית אבות, ולכן הצעד הנכון ביותר הוא לפנות לייעוץ והכוונה של בית להורים מרס פארם.

מהו בעצם בית אבות גריאטרי?

בית אבות גריאטרי הוא כמו בית חולים המספק טיפול בקשישים, נכים ותשושי נפש סיעודיים. חולים שאינם מסוגלים לטפל בעצמם עקב מחלה כרונית או סופנית הם מבקרים נפוצים בבית האבות מסוג זה. בית אבות מספק את הניטור הרפואי הקשוב, היעיל והמהיר שמטופלים אלו דורשים. החולה הסיעודי זקוק לסיוע כמעט בכל היבט בחיי היומיום, לרבות אכילה, שתייה, הליכה, לבוש, רחצה והטלת שתן. יש צורך במעקב מקצועי וזהיר של צוות רפואי שייתן תגובה נגישה, מהירה ויעילה בזמן מחלה או כל נושא אחר שכן החולה הסיעודי הוא בדרך כלל אדם הסובל ממחלה כרונית או מגבלות פיזיות משמעותיות.

למי זה נוגע?

מטופלים הזקוקים לטיפול סיעודי עשויים למצוא את הטיפול הטוב ביותר דרך בית אבות גריאטרי. חולים בקטגוריה זו סובלים ממחלות גופניות או מחלות כרוניות, בעלי רמות נמוכות של תפקוד גופני, נפשי וקוגניטיבי, ויש להם מגבלות פיזיות המקשות עליהם לבצע אפילו את המשימות הבסיסיות ביותר. חולים אלה דורשים התבוננות מתמדת של אנשי מקצוע רפואיים. קשישים בקטגוריה זו כוללים את אלה שאינם מסוגלים לעזוב את מיטותיהם או את כיסאות הגלגלים, אלה שאובחנו עם דמנציה או אלצהיימר, אלה עם פיגור שכלי, ואלה הזקוקים לעירוי או טיפולים רפואיים תכופים אחרים. חולי איידס סופניים, אלה הזקוקים לצינור מערכת העיכול (GI), חולי סרטן העוברים כימותרפיה והקרנות. אם אתם או יקירכם בעלי הקשים הללו, ומחפשים בית אבות גריאטרי מעולה, צרו קשר עם בית להורים מרס פארם.

מהו בעצם בית אבות גריאטרי?

לייעוץ חינמי ומקיף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    קרא עוד בנושא

    post-image
    בית אבות סיעודי פרטי

    בית אבות סיעודי פרטי "בית להורים" בחירת בית אבות סיעודי פרטי לבן משפחה...

    המשך קריאה >
    post-image
    חברות מטפלות לקשישים

    לבחור את העזרה הנכונה ביותר לאדם קשיש זה לא עניין כל כך...

    המשך קריאה >
    post-image
    טיפול סיעודי בבית

    טיפול בחולה סיעודי בבית השאלה האם עדיף להחזיק אדם סיעודי בביתו או להעביר...

    המשך קריאה >